© Free Joomla! 3 Modules- by VinaGecko.com
Zasady bezpiecznego kontaktu personelu z dzieckiem-pacjentem w Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” Sp. z o.o. – wersja dla dzieci
Drogi Pacjencie!
Jesteś tu, ponieważ potrzebujesz naszej pomocy.
Pamiętaj, że Jesteś dla nas ważny! Zrobimy wszystko co w naszej mocy, żeby Ci pomóc i chcemy abyś czuł się u nas jak najlepiej, dlatego:
- Możesz nam powiedzieć, jak powinniśmy się do Ciebie zwracać.
- Masz prawo wiedzieć, jak nazywa się osoba, która Cię leczy i czym się zajmuje. Jeśli sama zapomni się przedstawić, możesz ją o to spytać.
- Jeżeli czegoś nie rozumiesz lub nie wiesz, na czym polega Twoje leczenie, w jaki sposób przebiegać ma zabieg lub diagnostyka, a chcesz się tego dowiedzieć – pytaj śmiało!
- Jeśli chciałbyś powiedzieć nam o tym, co Ci się podoba lub nie podoba w naszym zachowaniu, czy w poradni – zrób to, postaramy się wysłuchać Cię z uwagą i odpowiednio zareagować.
- Nikt nie może na Ciebie krzyczeć, wyśmiewać się z Ciebie, dotykać Cię bez Twojej zgody ani fotografować.
- Będziemy starali się pytać Cię o zdanie w sprawach, w których możemy dać Ci wybór.
- Jeżeli wydarzyło się coś, co Cię niepokoi, ktoś Cię skrzywdził lub przekroczył Twoje granice, możesz o tym powiedzieć pracownikowi medycznemu (np. lekarzowi, pielęgniarce, rejestratorce) i poprosić o pomoc. Postaramy się rozwiązać ten problem w taki sposób, abyś był bezpieczny.